Hand i hand

Fortfarande sjuk. Köpte näsdroppar igar vilket var min stora räddning. Far panik när jag inte kan andas ordentligt. Jag ska snart börja städa lite för det ser ut som skit här, älsklingen ligger och sover, vilket är bra. Han behöver vila upp sig riktigt och jag haller tummarna för att han inte har körtelfeber... Jag hade samma höga feber, svettningar, huvudvärk, frossa och muskelvärk när jag var sa sjuk. Dessutom är hans körtlar svullna.

Imorgon är det den stora dagen. Imorgon ska jag säga upp mig (som sagt...) och jag är nervös men samtidigt förväntansfull! Ju längre tiden gar, dessto säkrare blir jag pa att jag vill därifran. Dock vill jag inte lämna Chris, han är mitt allt... Tiden far utvisa hur det blir med den saken, vad som är, är just nu, och just nu är det vi tva mot världen.



Kommentarer
Postat av: Milla

LYCKA TILL!

2007-10-28 @ 15:25:44
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för dig! Lycka till! Kram

2007-10-28 @ 16:27:38
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback