Förändringarnas tid

Pa torsdag ska jag till frisören. Igen. Jag börjar bli en aning beroende av att förändra mitt har, denna gangen ska de klippas lugg och slingas mörkt. Nu när de börjar dra sig mot vintern är det dags för en lite möckare harfärg, det känns tryggare. Dessutom har jag haft mitt har blont sedan jag träffade Chris... Sa det ska bli spännande. Men det är ju bara slingor.

Det är även dags för tatuering snart. Även den pa torsdag eller nästa vecka. Beroende pa hur mycket tid jag har innan jag masten ta taget till baten. Ooooh, pa torsdag aker jag hem! Glad är jag. Jag är glad. Wiho!

Jag är aven ledig pa onsdag. "Tag der Deutschen einheit" heter den och det är en röd dag vilket innebär att alla affärer är stängda. Löjligt. Jag ville ju handla nagot att ha pa mig pa mammans 50ars kalas.
Typiskt är det ocksa att jag inte kan ta ledigt pa torsdag. Da hade jag kunnat aka hem imorgon kväll. Hur härligt hade inte det varit? Men man kan inte fa allt här i livet.

Nu: Back to pluggningen
Snart: Hämta ungarna pa dagis
Senare och resten av dagen: Passa ungar och plugga mer

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fan vad du går till frisörwen ofta... har du nåt hår kvar på huvudet egentligen?

2007-10-02 @ 12:06:26
Postat av: Hanna

Haha. Ja. Fast det är lite kortare än vanligt, vilket är bra för hälften av mitt hår var slitet. :)

2007-10-05 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback