Caught in the middle

Har nu laddat ner ett par "icke-techno-latar" samt letat reda pa en bra hardtranceCD pa min harddisk. Ska fylla mobilen med bra musik! En blanding är alltid bäst.

Nu är det bara fyra veckor kvar innan jag aker hem pa semester i en hel vecka! Jag längtar nagot sa otroligt. Jag ska träffa alla underbaringar och denna gangen har jag älsklingen med mig, det kan inte bli mycket bättre. Fram till dess är ocksa alla helger bokade. Denna helgen blir det som sagt jobb och party i Bremen, nästa aker vi till Lübeck pa överrasknings-26ars-fest. Helgen därpa är det technokväll pa en nattklubb i Stade, da hoppas jag pa att nagra underbaringar fran Sverige kommer hit och festar med mig och älskling! Hoppas, hoppas, hoppas.

Sen är det snart dags för mig att berätta de svara nyheterna om min uppsägning för mina världföräldrar. Jag vill att dom ska ha tid pa sig att hitta en ny aupair... Usch, hemska tanke. Men jag maste göra det, för mitt eget välmaende. Jag har redan varit här för länge...

Nu ska jag fortsätta med mitt pyssel till ny musik. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygg design :D

2007-10-19 @ 10:42:01
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

Tackar :).
Ha en fin dag

2007-10-19 @ 10:55:51
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vänta tills du varit hemma en vecka. Då kan du typ säga att det kändes så rätt att vara tillbaka i Sverige igen och att du insåg då hur mycket du saknat din familj, dina vänner och Sverige över huvudtaget. :)

Lycka till iaf!

2007-10-21 @ 23:55:57
Postat av: Kajsa

Jag hoppas att jag kommer! jag vill jag vill :D

2007-10-22 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback