Aupairlife

Städerskan är här nu. Hon har opererat bort halsmandlarna och därför inte varit här pa tre veckor, so it kinda looks like shit here now. Men snart är det fint och rent igen! Vad bortskämd man kan bli av att slippa städa själv, det kommer kännas konstigt att flytta hem igen.

Idag ska jag övertala Chris till att hyra en tjejfilm. Jag vill ju ha nagon att gosa med under tiden som jag ser den. Nagon som vet ett bra övertalningssätt? Jag har dock aldrig lyckats, det gar bara när han är pa extrembra humör, da kan han ge med sig. Jag är själv rätt svar att övertala, jag gillar inte action. Finns inte en chans att jag njuter av att se en actionfilm varken pa tv eller bio, dock sag vi "Transformers" för inte sa länge sedan.

Tvätta. Maste tvätta imorgon. Skriver det här för att paminna mig själv. Annars har jag inte sa manga "masten" just nu, det som finns i mitt huvud hela tiden är plugga, plugga och ater igen plugga! Nästa vecka är det slutprovet och da far jag besked om jag klarar det eller inte. Fingers crossed!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback