Att skjuta upp saker..

Pappan kom hem före mamman och nu är bada hemma. Usch. Jag ska vänta tills barnen har lagt sig, men det maste göras idag. Jag ska säga upp mig idag! Annars tänker jag sluta skriva blogg, och det vill jag inte. Usch, jag vill egentligen inte skjuta pa det. Bara ha det gjort liksom. Men, kanske bättre att vänta tills barnen sover sa jag kan diskutera det med föräldrarna? Vet inte vad som är bäst egentligen, allt är nog skit. Men det maste göras och det ska göras! Idag, ikväll.

Fasiken vad det svider i magen..



Kommentarer
Postat av: linda

Du har sa ratt.. vanta tills ungarna sover.. andas, rok lite mer, ta en whiskey.. whatever, bara det gor dig lugn. och som jag skrev, tank pa dina underbara systrsoner. Inte skulle de val vilja ha en moster som mar daligt??
kramar (och smsa sa fort det ar gjort)

2007-10-29 @ 17:04:44
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback