Torsdag

Ocksa har du gjort mig besviken aterigen. Jag förstar inte om det är nagon speciell gen du har, jag förstar faktiskt ingenting. Allt jag vet är att jag hade sett fram emot denna helg enormt mycket och nu har du förstört allting. Kul att avboka resan en dag innan. Ehm.

Jag fick pengar idag, för november manad sa hon. Men, jag vill ju bort härifran denna manaden... Hon hade pratat med en argentur som har en flicka fran Chile, med det gick tydligen inte. Nehe, varför inte? Jag blir trött. Iallafall fick jag nästan femtio euro för mycket, vilket betyder att jag kan unna mig lite kläder idag utan daligt samvete.



Kommentarer
Postat av: Marie

Hade jag haft råd att jag åkt ner bums och hälsat på dig denna helgen, dumt att jag ska jobba bara :/

2007-11-01 @ 22:25:24
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Mathilda

Men han var väl bara dålig? Dina kompisar kunde faktiskt ha kommit ändå, tycker jag! Det är ju trots allt du som är viktigast o träffa!

2007-11-02 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback