Tisdag

När man är ledig är det självklart att tiden rinner iväg. Klockan är redan halv tolv och om en halvtimme maste jag hämta barnen fran dagis igen. Känns som jag precis lämnade dom där. Dock är det bara skönt att fa denna dag överstökad sa jag kan aka hem till Chris och mysa.

Och där tog mina ord slut. Jag har inget mer att skriva. Mina dagar ser alltid likadana ut, och hur intressant är det att läsa samma sak varje dag? Nu lägger jag av, och skriver igen när det finns mer vett i skallen.




Kommentarer
Postat av: linda

Jag vill att du ska blogga oftare ju =D
Lagg marke till min nya adress btw... lite lagom overtydligt sadar ^^

2007-11-27 @ 20:02:07
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Anna

Hej. Har du tänkt nåt på hur du vill att din blogg ska bli? Fundera lite, kom med förslag på färger osv. så ska jag se vad jag kan hitta på. Kram

2007-11-27 @ 20:02:38
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback