Tisdag

Det är onsdag imorgon vilket innebär tandläkarbesök. Usch, usch och åter igen, usch. Chris följer med mig och håller mig i handen.
Idag har vi inte gjort speciellt mycket mer än varit och shoppat, dock var det enda jag handlade en kalender för 2008. Chris handlade spel till sitt playstation.

På torsdag ska vi förmodligen till Camilla och hennes sambo för middag, det ser jag fram emot mycket, länge sedan vi sågs. På fredag ska Chris åka hem och när jag lämnat av honom på båten ska jag träffa Sara en sväng. Sedan förhoppningsvis lite fest med tjejerna från gamla klassen på kvällen.

Fick även se våra bästa år en sväng idag. Jan (tjejen som försökte stjäla Shawn från Belle) är tillbaka, dock vet ingen om det. Hon smyger en massa på Shawn när han pratar i telefon med Belle som befinner sig i Paris.
Kate är misstänkt som mördare och sitter fängslad, eftersom hon hittades med en kniv i handen där Cassie's blod på fanns.
Sami gör allt för att visa att John kommer att mörda Marlena (som kom fram på seansen jag skrev om i förra inlägget), men alla tycker att hon är konstig och att hon bara vill ha Marlena och Roman tillsammans igen. Lucas kommer in i Sami's lägenhet och finner henne gråtandes på soffan, dom bråkar som vanligt men avsnittet slutar med att dom kysser varandra (!).
Det var nog allt, Linda. Hoppas du gillar mina uppdateringar!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Det var en annorlunda förfrågan, men det är jag väl inte helt främmande för =)

2007-11-13 @ 21:55:05
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Anonym

!!

-Jag har aldrig gillat Jan, men det later intressant att ha henne tillbaka..

-Sami & Lucas?!!! mamma mia...

-Kate haktad.. ar inte hon tillsammans med Roman langre? kan inte han fa ut henne i sa fall, eller har de gjort slut?

*jag ar inte besatt. bara lite*
kram

2007-11-13 @ 21:56:29
Postat av: Marie

Ehm, Marlena vet om att Jan är i stan eftersom att när hon kom tillbaak till Salem ville hon ha någon hjälp av Marlena och ungefär då tröttnade jag... Men den serien har oanade förmågor ;)

2007-11-13 @ 23:33:44
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Hanna

Svar: Kate är fortfarande tillsammans med Roman, och han tror på hennes oskyldighet.
Och precis som Marie skriver så vet Marlena om att Jan är tillbaka..

2007-11-14 @ 11:28:43
Postat av: Mathilda

USCH USCH USCH! Förstör inte din trevliga blogg med hemska Days of our lifes. :(

2007-11-14 @ 12:27:48
Postat av: Hanna

Mathilda: DU behöver inte läsa om det om du inte vill ;)

2007-11-14 @ 16:00:10
Postat av: Mathilda

Hanna: Läser ju din blogg. Kan ju komma nåt intressant efter också. Så man måste ju genomlida det onda för o komma till det goda. :P

2007-11-15 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback