The way up..

Efter ett par sentimentala filmer och Ben&Jerrys glass "Chocolate Therapy" somnade jag igar natt. Dagen var ju inte den bästa, men nu är den över iallafall. Idag jobbar jag till tre och därefter beger jag mig till Schenefeld och min älsklings lägenhet. Dock befinner han sig hos sina föräldrar sa jag har lägenheten för mig själv. Jag tänkte hyra ett par filmer, ta ett bad med levande ljus och bara ta hand om mig själv. Det behövs. Sen ska jag somna i hans säng med hans t-shirt pa mig, efter att jag har luktat pa hans kudde. Jag saknar honom!

Pa fredag aker jag ocksa till älsklingens föräldrar. Det blir förmodligen bio pa fredag, för jag har ingen lust att festa. Dagen efter ska vi hem till hans kusin som fyller ar, därefter far vi se. Jag känner för att mysa hela helgen igenom. Bara vara i hans armar. Finns det nagot bättre?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

En jävligt god glass är Rocky Road från GB/Carte D´or. Riktig orgasm glass. :P :)

2007-11-23 @ 11:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback