Söndag

Syster: Saklart jag inte tog illa upp, blev väldigt överraskad bara! Hur hittade du hit? Och vem mer läser min blogg?

Nu har vi nyss kommit hem till Chris. Ska snart äta nagot och sedan bara mysa framför tv:n, imorgon maste jag ga upp runt fem för att komma i tid till jobbet, men det känns faktiskt inte sa jobbigt längre. Har blivit van nu efter snart fyra manader.

Pa lördag aker jag och Chris som sagt till kära Sverige. Vad som händer där har vi ännu inte bestämt, men det ska iallafall bli släktkalas för mig pa söndagen (?). Antagligen ska vi även festa en dag, annars ska jag bara njuta av att fa vara hemma ett tag.

Det var allt för mig idag/ikväll, vi hörs mer imorgon.



Kommentarer
Postat av: Syster

Den som söker han finner. Jag är faktiskt inte född på 1800-talet även om du kanske kan tro det ibland...
Jag vet inte vem mer som läser din blogg, men vad jag vet så är det väl det som bloggen är till för. Annars finns det något som kallas "dagbok". Har du hört talas om en sådan?! (Man kan få dem med lås också, så inte storasystrar kan tjuvläsa.)
KRAMAR

2007-11-04 @ 19:37:45
Postat av: linda

Jag laser din blogg, men det vet du ju redan xD
Jo, du hade ratt om att familjen i Skottland vill ha mig. Hm, du borjar fa ratt om manga saker... du tipsade mig om aupair-world, och du har ratt om detta.. du tanker val inte borja krava royalty? :P

2007-11-04 @ 20:54:11
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Kajsa

Är det denna lördagen du kommer hem? var de inte nästa? kram

2007-11-05 @ 19:28:18
Postat av: hanna

Kajsa: Ja, denna lördagen, men vi kommer pa kvällen därför hinns det inte med fest och sa da. Därför kan vi alla ses helgen efter? Pa fredagen? =)

2007-11-05 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback