Sista helgen

Då har semestern i Sverige börjat gå mot sitt slut. Sista helgen är här och på måndag är det tillbaka till verkligheten (vilket innebär skrikande ungar...). Idag åkte min älskade hem och efter jag lämnat honom vid tt-line's terminal kom Malin förbi. Jag blev väldigt överraskad, men det var hur kul som helst. Efter det tog jag Trelleborgs stadsbuss och begav mig hem till Camilla. Vi pratade och hade det mysigt ett tag. Därefter åkte jag till Malmö för att hälsa på Sara och hennes söta katt. Hann stanna till våra bästa år började ungefär, sedan tog jag tåget hem.

Nu har jag städat massor och pratat med föräldrarna. Snart är det dags att göra sig i ordning för ikväll är det dags för party med mina tjejer. Iiiiih! Blir glad bara jag tänker på det. Hem till Jessica först, sedan utgång i Lund. Hörde dessutom att det var technomusik på det stället vi ska.. Kan det bli bättre?
Imorgon ska jag på inflyttningsfest i Trelleborg. Ska bli spännande! Första gången jag festar med Malin, ser framemot det.

Kom ihåg det jag skrev i förra inlägget, skriv era födelsedagar om ni vill bli ihågkomna! Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så kom du inte och hälsade på mig. :(

2007-11-16 @ 19:54:51
Postat av: linda

Jag har det okej, dock inte lika kul som dig :P
Sa jakla skont att fa festa i Sverige igen, jag ar SAAA avundsjuk!!
kram

2007-11-16 @ 22:34:53
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Hanna

Mathilda: Du kunde ju inte :P

2007-11-17 @ 15:32:31
Postat av: milla

jag hoppas jag inte behöve skriva min födelsedag för den bör du kunna utantill :P

2007-11-17 @ 15:46:33
URL: http://kattenmilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback