Onsdag

Idag är det redan onsdag, tiden går hur fort som helst nu och det börjar närma sig "hemresa". Jag vill inte alls och får ont i magen av bara tanken. Hur ska man göra för att kunna njuta av tiden jag har här istället för att tänka på jobbet? Det är i princip omöjligt för en människa som mig, jag tänker alldeles för mycket.

Ikväll ska vi på bio. Vi ska se en film kallad "1408", en skräckfilm om det övernaturliga. Vi ville egentligen se Saw IV men den har inte premiär förrän på fredag och då är älsklingen inte här. Annars har vi inte gjort mycket idag. Jag var hos tandläkaren imorse, sedan kollade vi på en film (glömde helt bort VBA), och nu har vi nyss kommit hem från en lång promenad där vi matade ankorna. Mycket avslappnande, hehe.

Det skulle vara mycket till hjälp om alla jag känner kunde skriva sin födelsedag i kommentarfältet. Vill fylla min kalender och på så sätt ha koll på alla er, inte vill man glömma att säga grattis! Det var väl allt för denna gången. Tågen stejkar igen i Tyskland och därför måste Chris kolla på deras hemsida nu. Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pa ett SJ-tag i Goteborg

Tåget har lämnat stationen men efter en stund bromsar det in och en knastrig röst hörs ur högtalaren.

Högtalarröst: Vi får ursäkta för att vi har stannat. Men det är en dvärg som har hängt sig på spåret.

Flera av passagerarna tittar förvånat på varandra. Efter en stund knastrar det till i högtalarna igen.

Högtalarröst: Nu menade jag inte en sån dvärg, utan vi kallar ju våra ljussignaler för dvärgar!

2007-11-14 @ 18:52:32
Postat av: Mathilda

1408 är JÄTTE BRA! Vi såg den för flera veckor sen, här hemma! =)
Vet inte riktigt vad Jimmy tyckte, men jag tyckte den var bra! Inte alls så skräckis som man kan tro. Tyvär. :(

Jag fyller år 16 mars, blir 21år nästa år. Jimmy fyller år 1 november, blir 28år nästa år. Joey fyller år 16 januari, blir 1år nästa år. =) Där har du 3 födelsedagar att fylla din kalender med. Sen har jag namnsdag den 14 mars. =)

2007-11-14 @ 22:44:14
Postat av: Marie

Marie 16 Januari (jag blir 22, urgammal! :p). Tar gärna en fika med dig men jag kan tyvärr inte i helgen. Jobbar hela helgen och inte är det slut där för jag ska rätta romananalyser också. Jag vet fullt upp. Men vi får ta det en annan gång :) Dumma jobb! :p

2007-11-15 @ 13:43:47
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Jessica

hej snuttis...jag fyller år 30mars..å dete
ju den viktigaste dagen på året så det får du inte glömma..blir ju då 20 nästa år...stort partaj väntar antagligen..:D

2007-11-15 @ 21:30:35
URL: http://jessicagronvall.blogg.se
Postat av: Anonym

gumman... Idag är det partaj... VISST ! :D hihi var har såå mycket att ta igen :P pussis

2007-11-16 @ 12:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback