Längtan

Det är ungefär en manad kvar till jul. Jag längtar otroligt mycket efter att fa umgas med min familj och se mina systersöner öppna sina paket. Deras ansikten lyser alltid upp för varje paket som öppnas, man blir hur glad som helst. Jag längtar även efter alla dofter som kommer med julen, pepparkakor, julmat, stearinljus, och speciellt mammans julstädning till gamla goda julsanger.. Det är alltid sa mysigt. Och detta aret blir det i ett nytt hus, eftersom vi flyttar. Jag ser fram emot att inreda mitt rum, att tapetsera och att göra det mysigt. Jag längtar!




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ja scrubs på tyska låter inte som en höjdare precis. Men det är ju typiskt tyskarna att dubba allt och lyckas första njutningen med att se ett bra program eller serie..
När kommer du hem till Sverige för gott?

2007-11-21 @ 11:23:31
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Mathilda

Dom har väl redan flyttat? Eller? :/

2007-11-21 @ 13:22:43
Postat av: Sophie

ska ni flytta IGEN?? det vart väll bara ett år sedan ni flytta senast?

2007-11-21 @ 13:40:20
Postat av: Hanna

Anna: Till jul flyttar jag hem, för tre ar iallafall. Sen far vi se =)

Mathilda: Nej, dom haller pa att renovera förfullt. Vi flyttar i början av december, dvs innan jag flyttar hem fran tyskland.

Sophie: Det var exakt tva ar sedan, och där vi bor för tillfället, bor vi bara för att leta ett hus. Mina föräldrar har alltid velat ha ett mindre hus "att bli gamla i".. Och det ahr dom hittat nu.

2007-11-21 @ 18:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback