Konsten att vänta

Väntar just nu pa att älskling ska bli färdig med sin bil. Är fortfarande hos familjen trots att jag slutat jobba.... Och jag är uttrakad. Dom sitter och kollar pa Shrek, medans jag underhaller mig här. En stund iallafall.

Det kan mycket väl bli sa att det inte skrivs pa en vecka nu, far se hur det blir när jag befinner mig i Sverige. Annars vet jag inte vad som ska skrivas. Gjorde det mest nu eftersom jag är uttrakad. Ska dubbelkolla packningen en gang innan jag ger mig iväg, sen ringa älskling och tjata lite.

Ha det bra sa hörs vi nästa gang!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ha så kul i blåsiga Sverige! =) Har nämnligen bara regnat och blåst (nåt fruktansvärt) idag! Regnar dock inte så myclet idag som det gjort resten av veckan!

2007-11-09 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback