Fredag

Igar var jag inne i ett köpcentrum i närheten av där älskling bor. Jag skulle köpa en jacka och nagot att ha pa mig i helgen när det är dags för fest. Det spenderades över fyra timmar där inne trots detta kom jag ut tomhänt. Humöret var nere i botten, och hela dagen förstördes. Jag blir alltid sa när jag inte hittar nagot, alltid. Stackars älskling som var med mig. Pa väg hem sa jag hela tiden att jag inte ville festa mer i helgen, jag vill ligga under täcket och sova. Haha. Nu skrattar jag at det men det var verkligen jätte jobbigt igar. Människor svälter, det krigas och dödas överallt i världen och jag blir förbannad för att jag inte hittar nagot att köpa. Det kändes plötsligt inte lika jobbigt när jag tänkte sa.

Iallafall. Fredag idag och party! Det far bli som det blir, men det blir säkert jätte kul trots att jag har svart med mitt klädval. Julmarknad och varm alkohol star pa schemat.

Nu: Duscha, städa, packa och dubbelkolla allt. Jag är senil ibland.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ska också bort i helgen och har INGEN aning what to wear! :(

2007-11-30 @ 10:17:08
Postat av: linda

Hejsan hoppsan, bakis idag eller? :P
Dina sms fran inatt ar lite ologiska, men det ar nog mina ocksa,trots att jag inte drack.. :P
Forlat att jag inte svarade nar du ringde, jag maste ha stangt av mobilen i somnen eller nagot.. och tur var val det, for nar A vaknade imorse ville han genast leka med den ^^

Kram!

2007-12-01 @ 11:12:35
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback