Fredag

Sa ensam som jag kände mig igar, har jag nog aldrig känt mig. Att vara i hans lägenhet utan honom är nagot jag aldrig vill uppleva igen. Dock fanns Linda pa msn, och hon gjorde det bra för en stund! Tack!

Laten som jag la upp i förra inlägget har det lyssnats flitigt pa. Just can't get enough...

Det blir ett kort inlägg nu, eftersom att barnen är hemma fran dagis och hur trött jag än är, kan jag inte lata dom sitta framför tv:n hela dagen. Efter jobb aker jag till Stade, och träffar älskling! Oh, vad jag längtar!



Kommentarer
Postat av: linda

TV is a nanny's best friend ;)
Om ungarna sitter stilla, vill saga ^^

2007-11-23 @ 11:33:18
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Syster

Hej du!

Har inte läst din blogg på länge...
Deppa inte ihjäl dig, snart sitter du här med släkten och vill inget hellre än tillbaka.
LEV i nuet...
Vi ses snart
Kram Jessica

2007-11-23 @ 14:43:01
Postat av: Syster

Förresten...
Vilken kanon låt!

Jessica

2007-11-23 @ 14:44:13
Postat av: linda

Jag forsokte svara pa ditt sms flera ganger men det funkar fortfarande inte, jag blir galen! Vet inte vad som ar fel...
anyhow, snart ar vi hemma! 3 veckor kvar ungefar.. vi klarar detta, jag lovar! Och sen ar det forsta april snart!! Forst det dar med honom, och sedan ska vi gora Orebro osakert... det kommer bli sa bra alltihop!!
Kramar!

2007-11-24 @ 18:02:00
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Hanna

Syster: Nej, detta har lärt mig att uppskatta er alla sa mycket mer! Aldrig att jag längtar tillbaka. Till Chris förmodligen, men inte till denna familjen. :)

2007-11-26 @ 11:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback