Fredag

Det är fredag idag och det skulle ha ha blivit den bästa kvällen pa länge. Men nu blir det inte sa, pa grund av flera olika faktorer. Istället för lite svenskt besök och technokväll blir det nu släktkalas. Trevligt, yeah right!

Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar musik. Jag lyssnar pa det när jag är ledsen, glad, och arg. När jag är trött, pigg, partysugen eller myssugen. Techno och trance, finns det nagot bättre? Jag önskar verkligen att vi kunde akt dit ikväll. Jag vill sa gärna.

Igar handlade jag tre tröjor, det var allt jag hittade. Skulle handla ett par jeans ocksa, men jag hittar aldrig nagra jag gillar. Min "bakdel" är äckligt stor, men i de jeansen jag provade igar sag den ännu större ut och det tackar jag nej till.

Mm, det var allt. En trakig fredag är vad det är.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Då ska du ha "baggyjeans" eller sånna som är vida i benen!

2007-11-02 @ 23:21:23
Postat av: Syster

Hej lillasyster...

Du ska inte vara så hård mot dig själv. Du vet väl att du är fin som du är.
Hoppas vi ses snart och att du kommer in på skolan och kan bli "SYRRA".

PUSS & KRAM
Jessica

2007-11-03 @ 08:34:13
Postat av: Hanna

Syster: Men herregud, läser du min blogg? Vem har skvallrat? Nu maste jag ju tänka pa vad jag skriver.. ;) hehe..

2007-11-03 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback