En aktiv dag

Det sägs att man ska ta det lugnt när man är sjuk, dock fungerar det inte sa bra när man har tva sma ungar som vägrar vara stilla. Hela dagen har varit aktiv. Vi har varit i skogen här i närheten, pa lekplatsen, i stan och sedan har vi även lekt kurragömma och fightats med ballonger.

Runt halv tre ringer mobilen och det är ingen mindre än Susanne! Hon säger att hon och hennes kompis missat deras tag till Köpenhamn och därför maste vänta flera timmar pa centralstationen här i Hamburg. Jag är inte sen med att säga att jag kommer (skadeglad som jag var) men det dröjer enda till halv fyra innan jag kunde ge mig iväg. Väl pa stationen pratar vi hur mycket som helst och hon informerar mig om hur deras resa var och hur söt killen i bandet hon gillar var. Det var faktiskt hur kul som helst att träffa dig idag! Oväntat men trevligt!

Nu är det dags för näsdroppar och sedan ska jag prata vidare med alla söta och gosiga pa msn.

Gute Nacht!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback