Blogg från Sverige

Jag vaknade redan vid sex imorse och gick upp runt sju. Älskling ligger och sover fortfarande men jag är så rastlös och kan inte ligga still. Hmm... vad ska jag göra? Har redan hunnit med att dricka varm choklad och pratat lite med mamma, som förövrigt också vaknar tidigare än tidigast, det har hon gjort hela mitt liv.
Runt klockan ett kommer min kära syster med familj, längtar riktigt mycket till att få krama om mina systersöner. Om jag nu får lov att göra det, dom kanske inte kommer ihåg mig längre?

Det känns så konstigt att inte behöva jobba nu på en hel vecka. Bara göra vad jag (vi) vill. En riktigt härlig känsla! Nu ska jag nog krypa ner under täcket och värma mig hos älsklingen.

Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: linda

Tack gumman :) Dock ar jag inte lika nere nu.. bara att ta sig igenom detta, sen ar jag hemma! Vet inte riktigt vad jag ska gora hemma, eller om jag ska till Skottland.. men det fixar sig :)
Kramar

2007-11-11 @ 13:22:06
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Mathilda

Klart dom känner ihåg sin älskade underbara moster! =)

2007-11-11 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback