Angra aldrig det, som en gang fick dig att le

Jag maste erkänna att det känns lite när vi pratar och jag inser att vi inte alls känner för varandra som vi gjorde da. Jag maste erkänna att jag nog egentligen vill att det ska vara som förut...
...ska jag vara helt ärlig så skulle jag nästan göra vad som helst för att fa det sa igen. Det är nästan sa att tararna kommer för att jag saknar det sa mycket.
Det vi har nu är inte ens i närheten av att vara lika fint som det vi hade.

Men o andra sidan är det nog svart, för det som var är oslagbart.



Kommentarer
Postat av: linda

Det finns en mening med allt som sker, vet du :/

Angaende smsen; ingen fara :D
jag fick san adrenalinkick efter att det var gjort sa jag gick 2 timmar. Man kan val saga att kvallen slutade bra ^^

2007-11-06 @ 12:13:23
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback