"Trying is failing with honour"

Försöka är att misslyckas med heder. Men vadå? Är det inte bättre att försöka än att inte göra något alls?

Nu ska jag och min kära mor till Åhus. Jag hoppas att jag hittar något som jag kan ha på mig på klassfesten. Men jag är rätt dålig på sånt. Det blir väl något gammalt i garderoben.

Jag är överglad att internet fungerar som det ska igen. Nu kan jag sitta här och ruttna bort flera timmar i rad. Nej men allvarligt talat, så ska jag försöka bättra på mig. Röra mig mer. Försöka iallafall.

Jag gör saker hela tiden nu, allt för att slippa tänka på att jag ska lämna alla här hemma om mindre än en vecka. Usch. Jag kommer sakna er. Men jag är ju inte så långt borta! Jag har ju ändå valt det själv, att bli aupair. Och jag tror att efter någon månads vistelse hos familjen kommer jag vara som en av dom.

Hanni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback