Nyttigt

Idag besöktes ungdomsmottagningen för att ladda upp förrådet med p-piller inför flytten. Därefter begav jag mig till ICA för att handla lite nyttigheter, så som frukt och grönt. Jag handlade även fisk som ska ätas ikväll. Jag har varit så onyttig på senaste (skyller det på regnet, då sitter man alltid inne) så jag har bestämt mig för att skita allt vad skräpmat heter nu. Nu när jag kommer hem läser jag om vindruvor och bananer, om hur onyttigt det är. Tack. Ska man inte ens få äta frukt nu utan dåligt samvete? Jag tror faktiskt att jag väljer mina vindruvor före en chockladkaka. Sen får det innehålla hur mycket kalorier det vill. Snart redovisas väl en undersökning där man framställer att sallad gör en fet också!

Nu ska jag verkligen börja rensa. Innan jag stack hann jag städa lite, men än finns det mycket kvar. Jag måste verkligen. Måste måste måste måste...

48841-14



 



Jag saknar dig!




Kommentarer
Postat av: linda

Inte salladen, men dressingen som är på... mm, sallad med baguette & tzatziki...så gott!
Jo, det är nog rätt naturligt att du är helt uppstressad, det kommer nog jag också vara. Det är ju inte ens en vecka kvar för dig nu! Kan du fatta det?? Jag har fortfarande inte insett att jag ska flytta...
Jag ska skriva mer om familjen, och lägga ut bilder, det lovar jag... jag vill bara att min familj ska börja läsa innan jag skriver för mycket! Eller ja, pappa och dem då.. mamma läser ju jämt =)
kram!

2007-07-25 @ 16:07:33
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: linda

Sådär är min hjärna också. Jag vet att jag ska flytta, men jag kan ändå inte riktigt ta in det.. Vad skönt att få sova hos honom en natt först, då kan du ta det lugnt och prata igenom allt innan du flyttar till familjen... synd att du inte kan vara där typ en vecka eller så! Fast det kanske inte spelar så stor roll när ni bor i samma stad.. =)
Kram!

2007-07-25 @ 16:57:08
URL: http://lindaaupair.blogg.se
Postat av: Mathilda

vindruvor och bananer!?
Vindruvor är ju bara vatten typ och banan är riktigt nyttigt!

2007-07-30 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback