Nyss hemkommen

Jag blev borta längre än vad jag trodde. Vi (Jag och min kära pappa) åkte först till köpcentret där jag skulle in och lämna min Ipod. Såklart så skulle jag inte lämna den där, utan skicka den direkt till Apple. Men jag var lika glad för det och fortsatte in på en skoaffär. Där hittade jag ett par ljusbruna/beige skor för bara två hundra kronor! Vilket fynd. Jag handlade även ytterligare en topp på Vero Moda innan vi begav oss vidare till nästa affär, där jag handlade tre filmer (två skräck och en romantisk).

Efter den snabba shoppingrundan (det går alltid snabbt när man har pappa med), så körde vi hem till farmor och farfar. Där satt vi rätt länge och pratade och jag lekte med mina söta tvillingkusiner som även dom var där.

Klockan har blivit mycket nu så jag tror jag hoppar över festandet och kollar på en film istället. Älsklingen min ska till "Heinbockel", dit jag gärna åkt om jag befunnit mig i Tyskland nu. Men man kan inte alltid få som man vill, eller hur?

God natt!



Hanni




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback