"My mum always said..."

Forrest Gump har alltid varit en av mina favoritfilmer. Det är en film alla borde se och lära sig av. Trots att huvudpersonen inte är så intelligent, säger han ändå de mest smarta saker.

Man borde ta dagen som den kommer. Men jag kan inte leva livet som varje dag är den sista. Jag tänker hela tiden på framtiden, vad som ska hända, vad som borde hända, mina drömmar o s v. Fast aldrig på nuet. Lev nu. Det är så jag borde tänka. Gör mig spontan!
Jag ser livet på endast ett sätt. Det finns inga andra vägar. Kanske borde jag se åt andra håll? Se möjligheterna istället för omöjligheterna? Eller jag kanske bara tänker för mycket?



"Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"



Kommentarer
Postat av: Evelina

en av mina favoritfilmer också :)

2007-07-29 @ 21:37:18
URL: http://e911121.blogg.se
Postat av: j ennie

den filmen är så sjukt bra :D

2007-07-29 @ 22:27:32
URL: http://jenniekristensson.blogg.se
Postat av: Mathilda

Forest Gump är så jävla bra!!!!! <3

2007-07-29 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback