Mer shopping!

Jag åker till Center syd nu för ytterligare shopping. Fast den egentliga anledningen är för att jag ska lämna in min Ipod Video för att repareras. Den fungerar liksom inte som den ska, det är något fel när den ska synkroniseras. Jag ska även införskaffa ett (eller flera...) par skor. Jag behöver ett par "vardagsskor" för dom jag har nu är inte så fräscha längre.

Efter min tur till gallerian, ska jag besöka min farmor och farfar. Dricka en kopp kaffe och vara sällskap en stund innan jag beger mig hemåt igen.

Kvällen är fortfarande obestämd. Förmodligen hyr jag någon film, men blir det som jag vill är det utgång som gäller. Dock verkar alla ha bestämt sig för att festa imorgon! Men jag vill idag ju... Hmm.

Hanni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback