Längtan

På fredag ska jag få säga hejdå till (nästan) alla i min fd klass för då blir det party. Klassfesten är dock inte tillängnad mig men vi kan alltid låtsas! Jag har inte festat på ett bra tag pga många olika anledningar men på fredag är det slut på väntan. Jag ser framemot det mycket, kanske lite för mycket. Tänker redan på vad jag ska ha på mig?

Jag fick inget vettigt gjort idag. Precis som vanligt. Jag ska försöka få mig att städa rummet och rensa imorgon, men det blir nog inte. Jag funderar på att åka till Åhus. Det kan bli mys. Vi får se.

Nu ska jag prata vidare med alla pratglada på msn.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: rosflickan

Vad kul att du gillar min blogg så mycket =)
jag ska starta en ny blogg också, där jag bara skriver om au pair-livet.. där kommer jag inte vara anonym, så jag kommer inte lägga ut adressen på tusenrosor, men eftersom du också ska vara au pair kan du maila mig om du vill ha adressen :)
jag åker den 11:e, och jag är också alldeles skakig.. det känns så himla sjukt! Vilken dag nästa vecka åker du? kram!

2007-07-23 @ 19:07:10
URL: http://tusenrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback