Jäkligt duktig!

Jag känner mig så duktig när jag har städat en massa. Nu när jag för en gång skull får något gjort så vill jag inte sluta! Tar dock en paus nu för att uppdatera min nykläckta blogg.

Det känns så tomt. Inga cd-skivor i hyllan längre. Byrålådorna är tömda. Tavlor nere. Tidningar som brukar ligga staplade i högar befinner sig numera i soptunnan. Under min tv finns inte längre några filmer och dvdn är nerpackad. Hälften av mina kläder är också borta, fast det var rätt nödvändigt. Det behövdes en rejäl rensning i garderoben.
Det är bara skrivbordet kvar (som är fyllt med papper och skit) och min kära dator. På fotöljen ligger också alla böcker och saker jag ska ha med mig. Det ser förvånansvärt lite ut.

Nu är det dags för kvällsposten (Ja, jag vet att det mesta är skit i den tidningen!), sedan fortsätter städningen!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: linda

Åh, du har designat om bloggen!
Ja, du har nog rätt i att det är lika bra att börja nästan direkt... jag hoppas att det inte ska ta så lång tid. Jag är verkligen inte en sån som bara tar för mig direkt... de börjar skolan på måndagen efter att jag kommit dit, så det blir nog "normalt" liv då.. första kvällen, på lördagen, och sen söndagen är jag nervös för. Jag kommer knappt våga gå på toa utan att fråga dem först.. samtidigt är jag rätt för att vara för klängig :P
Men jag hoppas att det ska gå bra. Deras förra au pair hade bara bra saker att säga om dem, och sa att de var jättesnälla, så det fixar sig nog =)
Kram!

2007-07-25 @ 18:56:55
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback