Jag tänker för mycket

Jag är helt utmattad. Och ja faktiskt, jag måste inleda mitt blogginlägg med ett klagande. För vad är den svenskes blogg om inte en metropol för empatisökande?

Jaja.
Jag är helt utmattad. Kramper titt som tätt i magen. Vad kan det vara? Någon snillig doktor som kan kvick-diagnostisera (stavning, huh??) mig?
Jag tänker bara på flytten till Tyskland nu. Livet som aupair. Drömmer om det på nätterna. Jag ser till och med fram emot tidiga mornar med skrikiga ungar, för det är de man måste förvänta sig. Man kan inte komma dit och tro att man är gäst på ett hotell direkt. Dock tror jag att vi får många roliga stunder också!

Hahaha! Hade för övrigt en nysningstävlning med mig själv nyss! Säkert 20-25 nysningar i rad, det ni!
Och jag svarar ja på frågan om jag är snurrig i huvudet nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback