Internetstrul

Jag blev mer eller mindre galen igår. Internet slutade fungera från och till under hela kvällen. Och när man inte har något att göra så brukar internet vara en räddning, i detta fallet höll jag på att få ett utbrott. När vet man om man är beroende?

Jag börjar bli mer och mer nervös nu, förstår inte var det kommer ifrån, men det är väl bara naturligt. Jag har endast negativa tankar i mitt huvud såsom att barnen i familjen ska vara riktiga monster. Drömde i natt att föräldrarna behandlade mig som en piga och att barnen gjorde allt dom kunde för att göra mitt liv till ett helvete. Inget drömjobb för en aupair, eller? Men jag måste tänka positivt och sluta vara så förbannat nervös.

Ikväll ska syster och svåger på bio, då ska jag passa barnen. Vad underbart! Jag tycker om att passa barn på kvällen för då får man lägga dom, läsa godnattsagor och bara ha det allmänt mysigt med pyjamas på.

Hanni

Chrischi, jag älskar dig! Für mich bist du der rettende Engel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback