Insomnia

Sömnlös. De jag rådfrågat sa till mig att jag kanske rörde på mig för lite, därför hade jag svårt att somna. Men jag har varit relativt aktiv under hela dagen fast inte kan jag sova för det. Bevisligen är det något annat som är fel. Jag har även haft huvudvärk i flera dagar nu. Vad kan det bero på?

Älskling påstår att jag tänker för mycket. Hur kan man göra det? Alla tänker väl alltid? Jag har alltid varit en sådan som analyserar alla människor och situationer som jag hamnar i, men inte går jag runt och tänker på det hela livet sedan. Eller?

Det är ju faktiskt rätt mycket som händer nu. Och jag är verkligen sämst på att planera och organisera. Allt görs i sista sekund (dock har det aldrig skadat mig). Läxor och arbeten lämnades in i tid och betyget var inte för dåligt trots att jag satt hela natten kvällen innan. Jag tror jag jobbar bäst under press. Men man ska väl inte utmana ödet.

Kanske ska börja packa imorgon... Eller så blir det i övermorgon...



Kommentarer
Postat av: rosflickan

Jag har också alltid fått höra att jag tänker för mycket.. som om det vore något man kunde styra över!
Jag kommer dit lördag den 11, och de börjar skolan på måndagen.. mamman är lärare, så hon börjar samtidigt som ungarna. Pappan börjar jobba samma dag.. jag vet inte om jag ska följa Timi till skolan.. han är åtta år, då går man väl till skolan själv? Jag gjorde i alla fall det..
Bloggdesigner (bloggdesigner.blogg.se) hjälpte mig med sidan, visst är hon duktig? Jag är också usel på allt som har med layout att göra :P
Kram!

2007-07-24 @ 23:16:51
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: rosflickan

Ja, förmodligen.. men jag hoppas att tyskakursen bara är en eller två dagar i veckan, så jag får mycket fritid =)
Vad gör du när dina barn är på dagis? kram!

2007-07-24 @ 23:24:47
URL: http://tusenrosor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback