Godnatt

Ibland undrar jag varför jag inte kan kämpa. Jag ger upp otroligt lätt och slutar bry mig. Hur kan man ändra på en sådan sak? Hur får man sig mer motiverad?

Jag hoppas såklart på en förändring nu när jag flyttar. Det lär det bli med. Men vi får se.

First of all, så måste jag komma in i det tyska livet och lära mig flytande tyska. Det är mitt mål med min vistelse i Tyskland. Jag vill också träffa Chris mycket mer än vad jag gör nu. Det var nästan fyra veckor sedan sist och det är helt otroligt mycket för länge! Saknaden är stor... Men om en vecka bor jag nära honom och vi kan ses varje dag om det skulle vara så. Undrar hur jag ska kunna ta det långsamt då?

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: sofia

Hittade precis din blogg. Jag ar aupair i USA just nu, snart fem manader... Du kommer att alska aupair livet:) hur kanns det annars, nervos? Hur lange blir du borta? Sofia

2007-07-24 @ 06:33:34
URL: http://sofiaiusa.webblogg.se
Postat av: Anonym

sofia: Vad kul att du hittat hit!
Jag är otroligt nervös, men jag vet att det kommer bli en oförglömlig upplevelse! Jag stannar i ett år, kanske två om jag trivs.

2007-07-24 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback