Förvirrad

Jag har ny bloggdesign, som ni förmodligen märker. Jag är supernöjd! Precis min stil. Bilden där uppe är på Hamburgs hamn. Älskar den! Jag tackar Annimoll och ber alla mina läsare spana in hennes blogg - länk hittar ni längre ner på sidan.

Dagen blir inte som förväntad. Istället åker jag till Röstånga för lite hederlig marknad och kanske senare även en tur hem till farmor! Vad skönt att få träffa henne en gång till innan jag lämnar Sverige!

I feel strange. Förvirrad. Det är tre dagar kvar! När jag gick och la mig igår tänkte jag igenom allt som kommer hända inom den närmsta framtiden eftersom jag ville förstå det på riktigt, få in det i huvudet att om endast några få dagar bor jag i ett helt annat land. Det gick inte så bra. Jag förstår fortfarande inte. Men det kommer nog när jag väl är där. Förhoppningsvis.

Jag är otroligt tacksam över att jag ska få spendera en dag med älskade innan jag ska träffa familjen. Han gör mig lugn. Och lugn behöver jag vara!

Nu ska jag ta en dusch, sedan kolla på skräckfilm. Därefter blir det en tripp till marknaden.

Hanni



Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Skrämande. Jag tyckte de va läskigt att flytta 30mil hemifrån och då kunde jag ändå ta tåget hem på bara nåra timmar för en billig penning. Men ska din pojkvän med? tog det på det sättet när jag läste din profil-text.. Lycka till iaf och jag tycker det är jätte bra av dig att se lite andra delar av värrlden. Den har så sjukt mkt att erbjuda!

2007-07-28 @ 18:06:16
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Jättefin bloggdesign Hanna! Du är så duktig! Lycka till nere i Tyskland, du kommer verkligen få the time of your life!! :)

2007-07-28 @ 23:08:12
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Haha, oj, jag kanske ska säga att Anna är så duktig på design, men det visste jag ju redan innan, annars skulle jag inte rekommenderat henne. :)

2007-07-29 @ 13:09:45
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback