Fint väder

Jag satt här och skrev min blogg om hur glad jag var att internet fungerade igen. Men då försvann allt. Så mycket för mina positiva tankar! Skulle inte förvåna mig om det slutar igen...

48841-13Iallafall. Igår hade jag det otroligt mysigt med mina söta    systersöner. Vi kollade på bolibompa och lekte med deras nya    riddarborg. När det var dags för läggdags hörde jag inga klagomål   och dom sprang själv och borstade tänderna. Efter en saga eller två sov dom sött och jag hade tid för att se en film innan syster och svåger kom hem från bion.

Vädret idag är helt perfekt. Det är grått och det blåser, vilket gör det lagom varmt. Alltså, fint väder för någon som heter Hanna.

Nu ska jag rensa min garderob, slänga allt gammalt som jag inte längre använder.

Om internet är på min sida så skrivs det nog mer sen.
/Hanni



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men dina andra inlägg fanns ju igår. Jag läste dom, alla 3.

2007-07-23 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback