Drömmar

Varje natt i ungefär en vecka har jag drömt en och samma dröm. Utan att avslöja för mycket kan jag säga att den är väldigt otäck och jag vaknar varje morgon med tårar i ögonen. Kan drömmar vara sanna?

Idag måste jag rensa mitt rum och börja packa. I alla fall planera packningen. Det är ju mindre än en vecka kvar nu! Helt otroligt. Jag kan inte förstå att jag snart bor i Hamburg, jobbar där, lever mitt liv där. Under år har jag fått träffa älskling så lite som högt varannan vecka. Nu kan vi ses varje dag om vi vill! Vilken känsla... Men man får väl passa sig så man inte går för fort fram. Det tar ett tag att vänja sig..

Hanni



Kommentarer
Postat av: linda

Jag är helt övertygad om att drömmar kommer från det undermedvetna. Antingen för att meddela oss något, eller för att de är sanna. Jag brukar själv drömma sanndrömmar ibland, det är en läskig känsla.. speciellt om det är något otäckt. Men alla drömmar behöver inte vara sanna, så det kanske bara är för att du är orolig eller så?
Kram!

2007-07-25 @ 13:02:56
URL: http://lindaaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback