Bokoholic

Jag kom precis hem från min snabba shopping. Eller man kan knappast kalla det shopping eftersom vi här i denna "stad" bara har två klädesaffärer. Iallafall så hittade jag tre toppar, en lite finare än de andra. Men jag blev mycket nöjd.

Jag funderade även på att köpa hårfärg så jag kan slinga mitt hår lite mörkare, eftersom mitt blonda hår inte är så blont längre utan snarare råttfärgat. Dessutom har jag inte råd (pengar finns, men borde sparas) att gå till frisören mer än för att klippa mig.
Jag hittade tyvärr ingen färg, men det gör inte så mycket. Nu har jag ju en ursäkt till att spendera en tusenlapp hos frisören. "Det finns ju inget annat sätt, och jag kan ju inte gå runt och se ut som en råtta i håret!"

Nu ska jag ta och städa det lilla sista på mitt rum och därefter ta ett glas isvatten, sätta mig på min balkong och läsa en bra bok.

På tal om bra böcker så beställde jag för inte så länge sedan två böcker från CDon.com. Dom ska levereras om några dagar, och ni kan tro att jag längtar! Jag har blivit en bokoholic. Seriöst.

Nåja, vi höres senare!

Hanni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback