Aupair

Snart är det dags för mig att resa bort från Sverige! Inte speciellt långt, men tillräckligt långt för att komma härifrån. Jag är otroligt nervös och det kommer jag vara ett bra tag, även när jag flyttat dit. Det tar ju ett tag att lära känna familjen och komma in i deras rutiner. Men jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Den största anledningen till att jag flyttar, är ju för att kunna vara närmre Chris helt enkelt. Och det är en otrolig känsla att jag kommer kunna träffa honom varje dag om vi skulle vilja!

En fråga jag länge funderat över är, hur länge det kommer ta mig tills jag kan prata flytande tyska? Jag förstår redan mycket mer än jag kan prata, men nu när jag måste prata varje dag kan det inte ta så lång tid. Vi får se.

Alltså. Den första augusti reser jag till Hamburg och kommer inte hem förrän ett år senare. Dock kommer jag skriva här så ofta jag kan, och det lär bli varje dag...

Hanni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback