Annorlunda blogg

Eftersom jag tagit bort min lunar, där jag skrev blogg i princip varje dag, så hade jag tänkt att börja skriva här istället. Tidigare så har jag bara använt denna till lite "annorlunda" texter, och har inte direkt skrivit om mitt vardagliga liv.

Det är inte mer än två veckor kvar tills jag flyttar till Reinbek, Hamburg. Det känns otroligt pirrigt när jag tänker på det, fast än så länge är det mina föräldrar som oroar sig mest. Men jag kan förstå dom.

Idag ska jag bege mig ner på "stan" och kolla lite. Det är främst för att se hur mycket pengar jag har på kontot. Fick man studiebidrag i juni? I så fall har jag missat det helt. Och då har jag ju en tusenlapp extra på kontot, vilket knappast skadar min ekonomi!

Chrischi, jag saknar dig!

Ciao!

48841-7 Jag & älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback