2007-2007



"Like sand through the hourglas, so are the days of our lives"


Jag tittar just nu på Våra bästa år, vilket är mitt största beroende efter mobilen. Efter det ska jag iväg och handla lite väl behövda saker, såsom smink och kanske något plagg. Kläder är mycket dyrare i Tyskland, därför får jag passa på nu innan jag åker.

Ikväll är det ännu obestämt vad som ska hända, men jag känner mig väldigt sugen på att festa. Dock tror jag inte att det blir så. Kanske besöker vi Råbocka, där min syster med familj campar. Eller så åker jag till farmor och håller henne sällskap en stund. Vi får se.

En sak jag måste göra iallafall, är att fortsätta rensa mitt rum och packa ner saker jag inte ska ha med mig till Tyskland. Jag är så dålig på sånt. Någon proffisionell packare som jag kan hyra en timme eller två?

Idag är det förresten den tjugonde i sjunde tvåtusensju = 2007-2007. Roligt datum. Eller inte.

Nu ska jag återgå till Våra bästa år.

Hanni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback