Snabbt och lätt

Dagens konstaterande: Sta aldrig under ett träd när det ska fällas. Barnen och jag var pa väg till dagis. En man star i sin trädgard och ska fälla ett träd en bit bort, plötsligt hörs ett stort BRAK! och trädet föll pa honom.

Idag är det schon wieder torsdag, vilket innebär bara tva arbetsdagar kvar till helgen. Eller en och en halv om man ska vara noga. Pa fredag ska jag mysa framför tv:n med lite onyttigheter medans Chris är ute med kollegorna och äter julmat. Förresten! Älskling kommenterade mitt förra inlägg. Vad glad jag blev!

Idag är jag rätt tom i huvudet, därav ett kort inlägg. Tschüß!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att bo i tyskland?

2007-12-06 @ 10:48:48
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, det är hur underbart som helst här. Dock inte jobbet, men allt annat :)

2007-12-06 @ 11:17:11
Postat av: Marie

HAha, sjukdom.blogg kommenterade min blogg med! galet. visst vi kan väl ses. om jag inte typ jobbar, för jobbar ganska mkt. och jag vet inte vilka dagar jag är i malmö. du får komma upp på JULA om du vill. vill träffas men jag vet inte hur jag ska få ihop plus att jag är lite nervös. btw, tyckte att chris kunde skriva inlägget på svenska... jag fattade ju inget ;)

2007-12-06 @ 16:53:29
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Geddfish

Hej! Såg ditt inlägg hos Rut och blev nyfiken. Ich war auch einmal, ein paar mal in Deutschland und ich habe dort auch Freunde. Alltså, det betyder att jag gillar tyska språket och försöker allt vad jag kan att behålla kunskapen. En gång i min ungdom var jag på väg att söka jobb i Tyskland, men...ja, jag kunde också blivit gift där...Nu blev inget så och jag trivs i nutid. Tschüss!
www.geddfish.wordpress.com

2007-12-06 @ 20:59:38
URL: http://www.geddfish.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback