Sista inlägget detta aret

Dagen har spenderats i sängen, som resultat av gardagens fest á la fjortisfylla. Dock hade vi kul, och det är väl det som räknas. Imorgon är det arets sista dag och det ska självklart firas stort. Jag vet vad jag ska ha pa mig iallafall, det är en bra början. Jag hoppas det blir lika skoj som förra aret!

Efter noga övervägande
har jag bestämt mig för att äta fisk. Inte kött, inte skaldjur eller nagot liknande - men fisk. Det är dock inget val, jag maste för att ma bra. Sa gick det med det.

2007 har absolut varit ett underligt ar. Jag har tagit studenten, lämnat landet för att bo i en okänd familj och hunnit flytta hem igen. Jag har växt och utvecklats pa mer än ett plan och lärt mig otroligt mycket. Jag hoppas nästa ar ger mig ännu mer och att jag kan na mina drömmar - pa ett sätt eller ett annat. Men, det som lever far se!

Gott nytt ar!



Kommentarer
Postat av: lina

gott nytt år! :)

2007-12-30 @ 18:41:30
URL: http://www.juridikt.blogg.se
Postat av: Madeleine

Gott nytt år på dig! :)

2007-12-30 @ 18:42:59
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: linda

Älskade gumman, för det första måste du inte alls äta fisk för att må bra! Jag kan lära dig en massa bra knep om du vill! Jag har varit utan sån skit i fem år och har aldrig mått bättre än nu :)

För det andra är jag superglad för din skull; att allt i Deutschland går så bra som du beskriver på bloggen, hoppas det är så i verkligheten också.. ring mig annars, eller hoppa på första bästa tåg till Örebro.. jag finns alltid här för dig vet du!
GOTT NYTT ÅR!! Många kramar

2007-12-30 @ 20:58:09
Postat av: Mathilda

Hur har det gått med Chris?

2008-01-01 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback