Onsdag

Veckorna gar fort och det glädjer mig. Det är bara en och en halv vecka kvar innan jag är hemma. Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar! Dessutom aker jag tillbaka till Tyskland inför nyar, därför hinner jag inte sakna älskling sa mycket. Tänker fortfarande pa det faktum att jag inte kom in pa utbildningen, men genomlider jag dessa dagar fram tills jag kommer hem, ordnar sig allt. Det vet jag.

Idag ska jag jobba hela dagen eftersom att mamman har massor med ärenden att uträtta. Kanske gar vi en sväng till skogen och lekplatsen, eller sa stannar vi bara inomhus och leker. Jag är inte direkt överlycklig idag, men jag tänker framat. Snart hemma!

Igar pratade jag och Chris om vilket Q-dance event vi ska ga pa nästa ar. Och som det ser ut just nu blir det Qlimax. Video finns här nedanför. Det är ett par manader kvar, men jag ser framemot det. Dessutom tar det bara 4-5 timmar att köra dit härifran (Holland). Är det nagon som har lust att dansa till Hardstyle i tio timmar med 25 000 andra hardstyle-älskande människor, hör av er! Dock tvivlar jag pa att det kommer hända..

First: http://events.q-dance.nl/2007-11_17-november_qlimax/after/ <-LÄNK (Maste ses!)

Second; Qlimax för ett par ar sedan. Dock är länken här ovanför MYCKET bättre. Take a look! 



Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-12 @ 10:33:19
Postat av: linda

Har ingen aning om vad hardstyle ar, men varfor inte? Lika bra att ta steget fullt ut ^^

2007-12-12 @ 21:49:09
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback