Onsdag

Resan till jobbet pa morgonen tar ungefär en timme och under den tiden hinner man fundera och grubbla rätt mycket. Oftast pa de mest oväsentliga sakerna som finns. Ett par saker jag tänkte pa imorse var:

- Varför dricker tyskar alltid vatten fran affären och aldrig fran kranen som vi svenskar?
- Varför pirrar det sa mycket i magen när man är nykär?
- Varför flyger bara vissa faglar söderut när det är vinter?
- Varför sätter folk sig alltid sa langt bort som möjligt fran andra människor i kommunaltrafiken?
- Varför är jag nästan ensam om att lyssna pa techno/trance i min bekantskapskrets?
- När tar universum slut och vad finns isafall bakom?

Jag kan hoppa fran ett ämne till ett annat pa en halv sekund, det märker man ibland i mina texter, men det jag skriver kommer direkt fran hjärnan. Nybakta färska tankar med andra ord.

Pa tal om tankar och dylikt sa maste jag bara berätta om "Vara bästa ar". Efter lang forskning igar pa bland annat youtube och google, har jag fatt reda pa en stor del. Jag ska inte avslöja nagot som händer trots att jag vet i princip det mesta som kommer hända inom de närmsta fyra aren, dock är det väldigt frestande. Jag spricker nästan! Är det nagon som vill veta? Sa jag kan fa det ur mig?




Kommentarer
Postat av: sara

nej tack, vill inte veta.. kollar lite då och då ju... inte kul och förstöra då.. tänk på att du snart kommer hem och kan kolla på det då, så då kommer du inte tycka det är kul om du redan vet allt.. :P:P

2007-12-05 @ 18:27:40
Postat av: Hanna

Jooo, klart jag kommer kolla ända! :D Vet du förresten att jag kan se avsnitten pa internet? Sa jag missar inget, ser dom precis som du i sverige :)

2007-12-05 @ 19:14:47
Postat av: linda

For att mineralvatten inte finns i kranen kanske? XD

2007-12-05 @ 20:25:53
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Hanna

Linda: hahahaha vad rolig du är da ;)

2007-12-05 @ 20:30:46
Postat av: Mathilda

Tyskar o andra "utlänningar" dricker inte vatten ur kranen för deras vatten är inte lika rent som det vattnet vi har här i Sverige (iaf kommunala avloppen). Där fick du svar på den frågan. :P
Därför ska man inte dricka kranvatten när man är utomlands.

2007-12-07 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback