Min födelsedag

Idag vaknade jag av tva
sma pojkar som stod och sjöng bredvid min säng. Jag trodde först jag drömde, men märkte rätt fort att sa var inte fallet. Just i det ögonblicket glömde jag alla brak vi haft och allt störigt dom nagonsin gjort. Da var jag super glad. Jag fick en väska, fylld med saker sa som godis, smink, planbok och sa där. Sa det har varit en bra start pa dagen trots att jag inte befunnit mig hemma.

Jag maste bara säga tack till alla underbara som sagt grattis redan. Klockan är inte mer än 08.00, och redan har det trillat in flera grattis-sms. Jag är mycket tacksam!




Kommentarer
Postat av: sara

vad är det för en dag?
är det en vanlig dag?
nej det är ingen vanlig dag för det är hannas fördelsedag
hurra hurra hurra!!
grattis på födelsedagen gumman..

2007-12-13 @ 10:05:39
Postat av: Anna

Stooort grattis på födelsedagen. Hoppas du får en lika bra dag som början på den verkar varit. KRAAM

2007-12-13 @ 12:57:49
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Syster

GGRRAATTIISS!!
från oss alla till dig på din 19-års dag!

Ses snart
Jessica

2007-12-13 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback