Mandag

Nytt försök. Mina halsmandlar är stora som tennisbollar och mina öron dunkar som ett hjärta. Jag försökte stilla smärtan genom att lyssna pa lite musik, tänkte att om mina trumhinnor vibrerar ett tag känns det nog bättre sen, men tjii fick jag. Det gör lika ont nu.

Iallafall. Morgonen bjöd även pa en del skandaler, som det inte skrivs om här. Lite omtumlande och skakande, men jag överlever. Om tva veckor är jag hemma och jag längtar sa mycket! Nytt hus, nytt rum och nytt liv. Förhoppningsvis även ny skola, om jag kommer in. Jag maste vara mer positiv!

Idag ska jag försöka handla lite julklappar. Ska ta s-bahn in till Hamburg City och se om jag hittar en del, jag vill ha det gjort sa jag slipper tänka pa det sen. Tiden gar trots allt hur fort som helst och nästa vecka ska jag vara själv med barnen ett par dagar när föräldrarna är borta och firar jul med ett par vänner. Vi far ju se hur det gar?



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu blir man ju nyfiken vad som hänt i morse! :(
Lite tur för dig o köpa julklappar i Tyskland. Väldigt liten risk att någon annan köpt samma sak. Och dina systersöner kan få leksaker som inte deras kompisar har. :)

2007-12-10 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback