Lite senare....

Nu har jag hunnit smälta beskedet men det blir inte lättare för det. Känns rent ut sagt förjävligt om jag ska vara ärlig. Men det är ingen idé att sitta och ma daligt över en san sak nu, det borde jag ha tänk pa i gymnasiet. Det är mitt eget fel och ingen annans att mina betyg inte räckte till. Vi far se. Har jag tur kommer jag in om det är manga människor som hoppar av. Dock tror jag inte att tvahundra människor beslutar sig för att lämna utbildningen.

Nu ligger världen öppen för mina fötter. Vad för skitjobb ska jag ta pa mig nu da? Har nagon ett förslag, eller kanske rent ut av ett jobb ledigt? Jag är öppen för det mesta. I need some fucking help!



Kommentarer
Postat av: Sophie

men varför söker du inte in till nått annat då? eller du vill inte plugga nått annat??

2007-12-11 @ 09:50:11
URL: http://fuschi.blogg.se
Postat av: linda

det fixar sig gumman, jag lovar. vi som ar sa bast kan inte stoppas av sana har skitsaker, right??

2007-12-11 @ 11:48:10
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: milla

flytta till trellehåla så öppnar vi ett fik...

2007-12-11 @ 13:45:03
Postat av: Mathilda

McDonalds söker typ alltid folk. I alla fall i Svedala. Sen finns det ju Netto, ica, domus, mc donalds, statoil, pressbyrån i Eslöv.... SKicka ut intresse till ALLT du kommer på!

2007-12-11 @ 20:29:02
Postat av: linda

Dessutom har du ju redan ett litet jobb, aven om jag inte betalar dig for det... moahahaha *evilgrin*

2007-12-11 @ 22:18:38
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback