Hej hopp!

Sistan veckan och mycket som ska göras, har därför inte tid att skriva sa mycket. Dock kommer det ändras rätt mycket sa fort jag kommer hem (vilket är pa lördag för er som inte vet..). En ny design är även pa väg, och jag kan säga att jag är supernöjd med den. Anna som har gjort den är verkligen hur duktig som helst pa bloggdesign!

Lillpojken är sjuk, och jag har därför fatt ta hand om honom extra mycket. Imorgon aker även föräldrarna bort över tva dagar och jag blir därför ensam med barnen. Pa ett sätt känns det bra att ha dom "själv", det känns inte lika pressat da. Pa samma sätt vill jag ha tid för mig själv.. Men bara tre dagar kvar nu. Sen är jag fri.

Som sagt, skriver när jag ahr tid. Ciao!




Kommentarer
Postat av: milla

ska du söka jobbet jag skickade till dig? de i eslöv?

2007-12-19 @ 08:32:43
Postat av: linda

GRYM design!

2007-12-19 @ 18:53:57
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej!
Guuud va fiin blogg du har! Måste du betala för det..?
Hehe ;D

2007-12-19 @ 20:27:16
Postat av: Hanna

Hanna: Vem är du? :P Och nej, betala måste jag inte. Känner dock en väldigt snäll tjej som har fixat min fina design =)

2007-12-19 @ 20:59:10
URL: http://hanna1988.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback