Ensam hemma

Min värdfamilj åkte nyss på någon julavslutning på pappans jobb. Dom frågade självklart om jag ville med, men jag sa att jag hade miljontals saker att göra innan hemfärden imorgon. Så nu har jag ungefär fyra timmar för mig själv i huset, vilket är hur härligtsom helst! Håller på att tvätta den sista maskinen tvätt, ska snart ner till affären och därefter laga någon mat till mig. Sen blir det till att plocka ner datorn, fast det blir nog rätt sent ikväll för jag vill ju kunna kolla här lite då också.

Det är helt ofattbart att jag ska flytta tillbaka till Sverige imorgon. Jag förstår det inte riktigt. Det är blandade känslor som snurrar runt där inne i mig... Speciellt oroligheten att längtan efter Chris kommer blir för stor. Herregud, jag grät imorse när vi sa hejdå, och vi kommer ses om en vecka igen! Dock betydde nog tårarna något annat, som ett tecken på hur mycket jag älskar honom och hur gärna jag vill ha honom vid min sida. Förhoppningsvis kan det bli så en dag i framtiden, när jag är färdig med utbildningen och hittar ett jobb i närheten av honom.

That's it then, I guess. Imorgon gäller det.




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej. Okej då fattar jag. Men nu har jag försökt ändra så att det ska synas på din dator också. Säg till om jag har förminskat för mkt så att det blir ett brunt mellanrum emellan "textrutan" å "profildelen".

2007-12-21 @ 17:30:29
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: suss

ja! var skriver man upp sig på tyskakurs hos finurlige Hanna?

2007-12-21 @ 20:20:38
URL: http://sussistheshit.blogg.se
Postat av: Marie

Hej hopp! Högskoleprovet är svårt, men inte svårare än att man klarar av det! Ja, alltså vi har en tjej som är sjukskriven och går sen på mammaledighet.. kommer att vara borta länge. Men skynda skynda! :D

2007-12-22 @ 19:42:26
URL: http://majsanx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback