En dag kvar!

Imorgon är det sista dagen som aupair, och det känns sa otroligt bra. Jag är stolt över mig själv att jag klarat av det sa länge, trots att jag ogillade det fran första stund. Men nu ska jag tänka framat och inte ägna sa mycket tid at det som varit, jag ska kämpa för kärleken, kämpa för min framtid. Som jag skrivit tidigare blev jag bara reserv pa den utbildningen jag sökt till, men pa ett sätt eller ett annat ska jag komma in, även om det dröjer nagra ar av jobb först.

Sista dagen hos älsklingen
innan jag aker. Sen kommer jag fa träffa honom en gang i manaden som det var förr. Jag har ingen aning om hur mitt hjärta ska klara av det, men till skillnad fran förut sa vet vi var vi har varandra nu. Det finns inga tvivel längre, det är honom jag vill ha ett liv tillsammans med.



Kommentarer
Postat av: linda

Vad som än händer så klarar du det.. har du tagit dig igenom detta helvete så klarar du allt. Jag är så stolt över oss! KRAM!

2007-12-20 @ 21:58:16
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Marie

Högskoleprov i mars kanske? Ökar chanserna faktiskt! :D Du kan ju söka in till hösten igen? Btw, om du nu söker extrajobb så söker mitt jobb JULA extra kassörskor. Du kan skicka ett CV till dom eller gå upp med en ansökan.
Jula Malmö
Jägersro Center
Jägersrovägen 151
213 75 MALMÖ

Kram på dig! :D

2007-12-20 @ 22:05:40
URL: http://majsanx.blogg.se
Postat av: Anna

Menar du texten som ska stå under bilden. Den om att du är i Hamburg? För jag ser den, den är svart och synlig när jag kolla in din blogg iaf.
Kul att du gillade den. Passa på att säga god jul redan nu ifall jag skulle glömma det. Hoppas hemresan går bra!
KRAM

2007-12-20 @ 22:09:43
URL: http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback