Distans

Jag har varit här ett halvår. Den andra dagen försökte min värdfamilj fixa in trådlöst nätverk på min dator, och på något sätt ändrades inställningarna för tangentbordet. Först nu har jag ändrat tillbaka. Det kan man kalla skjuta saker framför sig, eller hur? Nu ska jag bara försöka vänja mig vid att skriva å igen. Haha.

Det är en vecka kvar nu av min vistelse här i Tyskland. Jag ska försöka vara med älskling så mycket som möjligt, för sedan kommer det bli distansförhållande igen. Det känns i magen, det gör det. En klump som blir större och större för varje dag som går. På ett sätt vill jag hem, på ett sätt inte, jag kommer få ångest av saknaden...

Idag är det iallafall helg och jag ska försöka tänka positivt. Imorgon julmarknad i Lübeck!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var på julmarknaden i Lübeck för fyra år sen med skolan (usch vad tiden går), och det spöregnade som tusan och jag och mina kompisar gick vilse. Det var en spännande utflykt! :)

2007-12-14 @ 14:23:26
URL: http://mittlivsomaupair.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hur ofta har dom julmarkander i Tyskland egentligen? :/

2007-12-14 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback