Wieder da

Da var det dags för en ny vecka imorgon. Dags att börja jobba "pa riktigt", dvs, jag är ensam med barnen. Dock kommer deras farmor och farfar vara här da, och det känns faktiskt jobbigt om jag ska vara ärlig.

Helgen har varit helt underbar. Fredag skulle vi till ett nöjesfält men vädret var inte sa fint sa vi stannade hemma och myste istället. Lördagen akte vi till Stade och svärföräldrarna, där gick vi ut och at och gick pa bio. Det gick ingen speciellt bra film, och till slut blev det "transformers" som Chris ville se. Men jag blev förvanad sa rolig den var! (Jag förstod faktiskt skämten pa tyska!)
Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, pa väg hem fran Stade stannade vi vid ett EisCafé (glassbar) och at glass. Gott var det.

Nu maste jag sova. Lang dag imorgon.

Hanni



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Varför ska farföräldrarna vara där!?

2007-08-13 @ 13:03:02
URL: http://mathildachristiansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback